Thursday, May 20, 2010

MAAF KAN SAYA........

Selamat Sejahtera Semua...


Dah lama aku tak update blog. Kadang update kadang-kadang tak. Blogwalking pon dah jarang sekarang nie. Mintak maaf ya kawan-kawan sebab dah lama tak skodeng blog hampa. Tak busy tapi tak baper nak sehat. Sekarang nie pon badan jap panas jap sejuk. Kepala pening-pening dan mual. Biasa la orang mengandung. Hehehe. Okeyh aku tipu. Cuaca la aku tak baper nak sehat nie.


Tengok blog aku pon dah bertukar template. Template lama aku terpadam dan tak dapat diselamatkan. Nak cari pon aku tak taw kat ner. Biar jer lah kan. Tukar template baru tapi belom proses mahu menggunakan secara tetap lagi. Saja jer buh law dapat respon dari kengkawan tentang template baru nie aku amat hargai.


Aku malas nak merepek banyak-banyak tengok jer la pic baru kat bawah nie...



3 comments:

Sufi Asri said...

nice template.. hehe..

bila nak update lagi? rindu nak baca nie..

izuddinrahim said...

anak buah ke adik?haha

MISH LOLIPOP said...

Roronoa: hehhee..tgu la bz sket skrg

kembatolo: anak kndung..hahahha xda la adek nie