Friday, May 7, 2010

CONTEST: AKU DAN MAKANAN ITU

[ CONTEST INI DITAJA KHAS OLEH BATUBURPBLUR.BLOGSPOT]


Contest lagi. Aku suka join contest tapi tak pernah menang. Malang tol la. Langsung tak bertuah aku nie. Kekekeke. Nie lagi satu contest aku join iaitu Contest Aku Dan Makanan Itu yang ditaja khas oleh BatuBrupBlur.Blogspot. So nama pon aku dan makanan itu so kena la ada gambar yang pasal kita bersama-sama makanan. Meh tengok gambar yang aku pertaruhkan.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tolong gelakkan gambar ini dengan jayanya yer..Kakakkaka

Wakakakka. Tolong jangan gelak dengan pic yang nie yer. Buruk siot aku tengok. Nie masa berbuka puasa kat Pizza Hut tahun lepas. Nikmat giler makan spaghetti sampai mata pon naik stim. Kakkakak. Okeyh la paper pon jom ramai-ramai meriahkan contest nie. Jom klik di SINI

10 comments:

safiyyahosman said...

hihhiihihihihi....
makan dgn asyiknya:)
ihihh..
gud luck beb:)

syahira ariff said...

hahahahaha
nak gmbar sis menang!lawak betul
pedas ker spageti tue sampai mata sis jadi cam seksi

>____________<

Aujinz said...

mesti spaghetti tue sangat sedap smpai kuyu mate tue...keh keh keh

Yana KenJa said...

da check ur entry..
thnx join contest..^_^

eynda said...

Gud luck :-)

Epul Azimi said...

kalau mkn camni kompom bleh menang...:)

shazika said...

ol da best ya

saya_arief said...

adeess..
makan dengan komited.

MISH LOLIPOP said...

piya: thanks weh..hehhe

syahira: kakakka..sure xmnang la..xpdas pon jz kna pksa mkn nie jer..hehheh

Aujinz: nie acara mmksa mkn smpai abs..tnsion tol..hahhaha

eynda: thanks my dear

epul: menang ker??/ hrp2 la bro..heheh

yana: wlcome..

shazika: thanks

arief: hahahaha..taw xper

Fiza Notty said...

ngeh3... stim semacam makan spagetti tu :)