Wednesday, March 31, 2010

AKU JOIN MENCARI THE RANGGI

Photobucket


Contest nie telah ditaja khas sepenuhnya oleh Lanun Ranggi. Terima kasih Lanun Ranggi kerana telah mencipta sebuah contets yang aku rasa macam mengebest jek. Rasa tak sabar2 nak juin. Huhuhu. Harap menang la yer.

Konsep game nie simple jer. Sebab nie blog Lanun Ranggi so game/contest nie berkonsepkan pencarian harta karun. Tak perlu hampa semua pi mana2 juz dok depan laptop/pc dan tunggu klu2 yang akan dikeluarkan oleh Lanun Ranggi. Menarik bukan.

Contest nie tak payah hampa semua nak payah2 pikir sal slogan, tak der had limit masa dan takde pilih saper2 yang best. Per yang penting kerjasama. Okeyh bukan2. Yang penting kat sini saper cepat die dapat.

Syarat2 penyertaan:

[1] Mesti mempunyai ID maksud yer hampa bukan Ano. Tak mau jadik follower pon no hal. [setel siap jadik follower dah]

Tapi sebagai tanda perhargaan Lanun Ranggi akan memberi bonus untuk FOLLOWER+PENGOMEN TEGAR. Nak taw bonus per check out lam blog LANUN RANGGI.

[2] Sila bagi info kontest Lanun Ranggi dalam blog hampa. Macam buat entri la sal kontest nie. Pastue link kan untuk Lanun Ranggi usha nanti. [setel]

Hadiah2 nya:

Tunggu kemunculan hadiah yang tak seberapa tue di dalam PETI HARTA KARUN.

Konsep Contest nie:

[1] Incik Lanun akan post soklan berkaitan entri merapu dalam blog beliau. Hampa kena pandai2 la selongkaq blog beliau untuk mencari jawapan. Jawapan tersebut merupakan kata laluan untuk mendapatkan satu daripada empat kata kunci. Simpan la jangan bagi kat orang lain lak.

[2] Soklan akan diberi berkala untuk memberi peluang hampa selongkaq blog beliau. Masa entri soklan akan dipost bila hampa berjaya memberi password yang betul.

[3] Entri PETI HARTA KARUN akan dipost paling last sekali. Masa akan diberitahu. Masukkan password2 yang telah hampa dapat untuk claim hadiah. Arahan terakhir ada dalam PETI HARTA KARUN.

[4] Saper cepat die yang dapat. Incik Lanun tak kan bertanggungjawab sekiranya internet hampa lembab cam siput.

So per lagi nak taw dengan lebih lanjut pa kata hampa semua selongkanq blog Incik Lanun Ranggi. Ada bran???

4 comments:

Aujinz said...

Tengkiu Mish Lollipop..

nama anda sudah di masukkan dalam senarai The Ranggier..

Happy Hunting!

MISH LOLIPOP said...

tg incik Aujins..tgu kul 3ptg jp g...
huhhuhu

Aujinz said...

Mish:

boleh bagi klu.. tapi tolak talian hayat kamu...hahahhahahaha...

klunya ialah : sekolah

kamu ade dua lagi talian hayat.. :c:

MISH LOLIPOP said...

aujinz: tq2..gua cri lu..syg aujinz..hahahha