Tuesday, March 23, 2010

ATIKAH SWEET GIVEAWAY

Salam Sejahtera Semua..

Okeyh (cam trademark lak bnda alah nie..huhu) Hampa2 semua nampak tak pic kat atas tue??
Atikah Sweet GiveAway. Cam best jer benda nie kan. Nampak lak cam ala2 coklat gitu
sebab tue dengan jujurnya aku join. Bukan per sebab coklat yer pasal aku sanggup join. Harap dapat la yer. Hahaha.

Okeyh. Contest nie hampa semua leh tengok+join sekali kat laman web beliau. Okey klik2 la yer law nak dapat adiah dia. So contest nie (contets ker wehy??) start dari 6 April 2010 sampai la 9 April 2010 (Aku lambat taw nie..nseb sempat) so da masa lagi sapa2 yang antu coklat nak join. Free nie weh bukan senang.

Okeyh citer banyak tak guna so join la yer dan jangan lupa ikot syarat2 dia sama (aku dah cukup syarat kot..hahah) Jom join semua.

"Hai kawan-kawan! jom sertai ATIQAH SWEET GIVEAWAY. hadiahnya satu kotak yang mengandungi 9 biji hand-made chocolate yang dibuat oleh Sweet Brown! Coklatnya sedap tau! Jadi apalagi, jomlah kita sertai ATIQAH SWEET GIVEAWAY di http://pepelungu.blogspot.com..JOM-JOM!"

NotaKakiKurap: Law menang aku belanja hampa semua tengok gambar jer la yer. Hahahah

No comments: