Tuesday, March 23, 2010

LUAHAN HATI SANG PERINDU


Dear My Diary,

Sedih sangat hari nie. Rindu sangat2 kat dia tapi hati aku ego. Bia mesej dia tak berbalas. Siap padam lagi. Lihat diari betapa egonya aku. Tapi aku takut dia akan jadi milik orang lain. Dah 3 tahun aku kenal dia. Sayang aku tak pernah hilang walau aku dimaki pon. Betapa dalamnya kasih aku nie.

Aku tahu dia pon sayangkan aku juga. Sangat sayang. Sayang yang amat sangat walaupon aku curang dengannya. Sampai sekarang dia maseh menaruh harapan pada aku. Tapi aku ego sanggup biakan dia macam tue jer. Naper aku bodoh sangat???

Aku takkan pernah lupa kejadian2 aku dimaki olehnya. Sakit hati nie hanya tuhan saja yang tahu. Menages aku siang malam. Memang patot aku dimaki tapi aku jujur ceritakan kekhilafan ku itu. tapi dia tak dapat terima bila aku buat macam tue. Semalaman aku dan dia tak dapat tidow. Tue kes pertama. Kami putus sampai situ jer.

Tapi disebabkan sayang yang masih kuat kami sambung semula hubungan ini. Tak lama pon. Kami putus akhirnya. Mungkin jarak kami yang terlalu jauh. Tapi kami maseh berkawan. Pernah dia maki aku lagi. Aku diam. Aku cuba tabahkan hati lagi. Bertahan dengan apa yang terjadi. Lama2 tembok kesabaran aku runtuh jua. Malam tue aku kol dia. Cakap dengan dia. Tanya dia naper sampai sanggup maki2 sanggup kasar2 ngan aku. Aku tak pernah nak kasar2 ngan dia nak maki2 dia. Sebab aku tak sanggup sakitkan hati insan yang aku sayang. Dia cakap dia sayang aku. Tapi naper dia tega sakitkan hati aku???

Malam tue kami gaduh lagi. Sayu aku dengar suara dia. Aku taw dia cepat panas baran. Dia sangat sayangkan aku. Malam tue tangan dia luka. Lepaskan geram kat dinding. Dia kata tak sangka aku akan nanges camtue. Dia nyesal sangat2 dan janji tak kan ulang benda yang sama lagi.

Then, dia sambung belajar dekat sini. Negeri aku. Walaupun satu negeri tapi kami jarang jumpa. Selama kami kenal bru dua kali jumpa. Dia cakap sebab aku la dia sanggup study jauh2 dari famili supaya dekat dengan aku. Kalau dia tak studi sini tak mungkin kami jumpa.

Sampai sekarang sayang aku kat dia maseh kukuh. Maybe he is my 1st love. And i will never forget him. I MISS YOU.


NotaKakiKurap: To Mohd Zarul Ikhwan Bin Nordin. I Still Love You Until I Die.

1 comment:

BEN ASHAARI said...

waaaaa...tqqqqqqqqqqvvvmmmmmm