Wednesday, March 10, 2010

SIAPA GERANGAN ANAS TAHIR???

Selamat Sejahtera Pakcik2 dan Makcik2 Sekelian..

So pepagi lagi aku dah pekena nasi lemak sepam dua. Perut dah kenyang mata lak jadi laloq. Tue la pasal aku bukan leh pekena nasi lemak. Sebab lemak2 pada nasi tersebut akan membuatkan mata aku jadi tak bermaya. Sambil mengarang entry kali nie mata aku dah stim abis nie. Dah rasa cam per ntah. Berpinar-pinar jer. Tapi tak per aku kuatkan semangat aku nak ngarang entry nie gak.

So dalam abad yang serba mengantok nie aku baru teringat yang aku nak tengok video Anas Tahir. Sapa tue Anas Tahir??? Kejap nanti aku story kat hampa2 semua. First time aku tengok video nie kat ner ek?? Aku lupa la tapi aku baru buka blog Chokilala dan beliau da tulis entry mengenai Anas Tahir.

Anas Tahir atau lebih dikenali sebagai Anas Koq merupakan adik Faizal Tahir. Dia nie kalau tak silap aku dulu ahli kumpulan nasyid. Fareast kot kalau tak silap kan. Dia nie da koleksi video kat youtube. Kalau nak tengok klik kt sini. Memang kelakar la dia punya video. Tak silap aku dia tiru sorang yang wat audition masa OIAM.

So per kata jom kita layan video dia sepam dua and gelak sampai pecah perut. Ok lets go.


NotaKakiKurap: Nie satu jer aku sempat letak. Yang lain2 hampa semua boleh tengok dekat Youtube okey. Satu lagi tenet kat sini slow sangat. Lambat aku nak upload video masuk sini.