Wednesday, June 9, 2010

MULAI HARI INI AKU NAK BERSARA DARI DUNIA BLOGGING

Selamat Sejahtera Semua...


Tinggal lagi dua hari lagi untuk aku menghabiskan sisa-sisa toksik hidup aku di tempat aku praktikal. Semakin lama aku semakin pening. Report lagi tak siap. Then takot gak kalau penyelia aku bagi markah sikit. Kalau dia baik hati aku bersyukur sangat-sangat. Nie aku takut kalau dia ambik serius dan langsung tak nak bagi can untuk aku lulus dengan cemerlang. Sungguh kedekut. Ala markah jer pon. Tak luak sikit pon. Per salahnya berbaik baik dengan aku sebelum aku blah dari sini.


So berkenaan dengan tajuk di atas (betul ker ayat nie??) memang aku nak bersara dah. Dah hantar dah surat resign dekat tokey blogspot. Pada mulanya dia merayu tak nak bagi aku resign. yela budak kiut miut macam aku nie susah nak cari. Tapi ego beb. Aku buat tak taw jer. Then tokey blogspot nie cakap la kalau aku nak resign boleh tapi dengan syarat la. Aku pun tak kesah la janji aku boleh resign dah la kan. So syaratnya, aku kena wariskan blog aku nie kepada sesorang. Wah macam aku nak gie mati jer. Padahal aku nak resign jer. Jadi aku pon wariskan blog aku nie kepada.............
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Sepeninggalan aku nie korang jangan nakal-nakal yer. Sayang korang ketat-ketat. Peluk cium sekali. Papai

26 comments:

Aku said...

anak sape la jadik mangsa ko nih.ha..ha..

MISH LOLIPOP said...

@daisy

anak ikan..eh2 bukan adik aku nie..suh die blogging la lpas nie..ngehngehngeh

Unknown said...

harap si kecik nie menjadi penulis blog sampai ke tua..hehehe

MISH LOLIPOP said...

@::ienafazlyna::

ngeh2..mau ker die??

Unknown said...

keh2...baca pown xreti g...da nk soh wt bloh...hahahahhaahha

Kie-yu said...

laaa
abes buat report smbung la blogging k!
take care ;)

wah~ layout baru lg *wink*

MISH LOLIPOP said...

@alfi a.k.a epy (kawaii eiffel)

ngeh2..bysa la..xreti mmbca kta suh die mngomel

MISH LOLIPOP said...

@Kie-yu

tq kieyu..law leh tlg bt ok gk..heheh..tkar lyout bru sbb byk sgt yg gna

Amir Izzat said...

adik ek? wah...bagus ar..knpe tak wasiatkan kat saya? senang sikit..kih3

MISH LOLIPOP said...

@Amir Izzat

hehe..senang adik nti die xambik cukai ataupun upah mnjaga blog..heheh

laGenDA KodOk HijAU said...

kaw jgn mengada mengada nak bersara dari penulisan blog. ingat sikit umur bersara wajib 58 thn .. ok.. teruskan penulisan

MISH LOLIPOP said...

@kodok hijau the ghost writer

yeke umur 58 baru boleh bersara..tak per lah saya dah 59 nie..terlajak setahun lak..kohok2 (adegan batuk2 tua

Aujinz said...

apesal tak wariskan kepada lanun yang kacak nie...??????

saya_arief said...

awal benor nk besara..
haha..

! .HaZmi. ! said...

alahai
sedih nyaa aku
msti snyin kan blog ko pas niee
huhuk
i will miss you mish

AMIR KOMENG said...

anak kawe pong ada blog sendri..kawe tolong taip jah...

-wAn- said...

BANTAHAN~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!

ne lh ko resign, t kurg la owg nak komen blog aq....ha3

MISH LOLIPOP said...

@Aujinz

spa yg kcak aujinz???tak baik taw bhong dri sndri..ngeh2

MISH LOLIPOP said...

@saya_arief

bersara kjap kot..hehe..pasnie akan mncul kmbali la..

MISH LOLIPOP said...

@! .MiE. !

haha..gedik btol la mie nie..xbrsara lg dh rndu..rndu la knon..heheh

MISH LOLIPOP said...

@MOHD AMIR MORAD

hahah..tlg taip la..anak tlg ckp kn..kta tlis pa yg dia nak

MISH LOLIPOP said...

@-wAn-

hahaha..jap g ak komen siap2 bg byk2

FCUTEAM said...

wah... comelnye pewaris ni.. macam maknye... ... ni anak ke loli? ^__^

MISH LOLIPOP said...

@AiZ

muka mirip2 anak tak aiz??hehhe tak da la my little bro tue

Khairi Mohd said...

aik. aku baru sampai aje sini, dah nak berhenti huhu. anyway, good luck for you pnya praktikal. nnt nak kena present report kan?

MISH LOLIPOP said...

@Khairi

hoho..sure kena present..dengan interview lagi..wah takot siot...thanks