Thursday, June 10, 2010

CARI AKU SAMPAI DAPAT

Selamat Sejahtera Semua...


10 Jun 2010 merupakan hari kedua terakhir sebelum aku menghabiskan praktikal aku disini. Kejap lak aku rasa. Pejam celik pejam celik dah 6 bulan aku dekat sini. Wah lama tue kan. Yela dulu masa mula-mula masuk nak jer cepat-cepat habis praktikal. Tapi sekarang rasa cepat lak. Rindu siot kat kawan-kawan. Rindu nak study balik. Masuk kelas, bangun awal, panjat tangga nak pergi kelas. Fuhhh memang rindu siot beb. Tapi satu jer yang aku rasa tak berapa nak best. Report aku tak siap. Wahhh gila betol aku nie kan. Orang lain dah siap semua aku nie... Bukannya tak siap mula pun tak lagi. Hehehe aku tipu. Aku dah buat tapi separuh jer. Bayangkan report yang 80 ms ++ tue aku nak tulis per?? Ada idea?? Kalau setakat tulis per yang aku buat selama praktikal nie satu muka surat pun dah abis. Nie nak mengarut apa?? Nak tulis aku blogging, berfacebooking, bertaggeding, bermyspaceing, berGengBloggering?? Gila la kalau aku buat camtue. Cari mampos??


Okeyh sempena aku nak melepaskan tension nie aku nak korang yang deria penglihatannya tajam tak rabun macam aku, sila cari aku yang mana satu dekat gambar yang bawah nie. Cari yer saper dapat gitau. Okeyh papai.




Klu: Berbaju kurung berwarna emas dan berada disebalik seseorang?? Anda tahu?? Disebalik siapakah aku berada?? Cuma beritahu warna baju orang yang aku duduk disebaliknya. Selamat Mencuba....

20 comments:

Unknown said...

huhuhuu..mls nk cari lolipop yg kecik...
p/s::lenkli bg pic lg besOO punya...XD

p/s::skitnyer report 80ms...kte dulu wt lbey serat...klo nk tgk sample pown bole..jz pm me XD

MISH LOLIPOP said...

@alfi a.k.a epy (kawaii eiffel)

hahah..saya memang kecik pon..tak payah cari sure tak dapat

Unknown said...

huhuhuhu...pls gv ur emel

laGenDA KodOk HijAU said...

ok kodok nampak mana awak..ala jangan nak nyoroklah kodok nampak ..ala kodok nampak dahh

MISH LOLIPOP said...

@kodok hijau the ghost writer

mana kodok kalau dah nampak??

Kie-yu said...

adeh
gambau tak kua la
jap nk refresh~

Sufi Asri said...

adakah ko berada dibelakang lelaki berbaju melayu berwarna coklat? hehehe..

kalo betol, sila bagitahu zoro di shoutmix zoro tau.. hehehe

MISH LOLIPOP said...

@Kie-yu

heheh..refresh la

MISH LOLIPOP said...

@Roronoa Zoro

sikit lagi nak betol tue..bukan belakang lelaki berbaju coklat

MiaSaidin said...

di depan orang yg pakai baju melayu warna coklat

MISH LOLIPOP said...

@Salmia

salah..hehehhe

Roronoa Zoro said...

kalo berada dibelakang perempuan baju kuning yg disebelah kanan? =P hehehe..

teruja nak tahu nie.. :D

MISH LOLIPOP said...

@Roronoa Zoro

salah la syg..hahha..disebalik lelaki

Aujinz said...

mung kecik..
tak nampok..

lenkali minum wek gain..
bior beso sikit..

Sufi Asri said...

@MISH LOLIPOP,
ok3.. aku trry lagi.. dibelakang lelaki berbaju ungu.. oh~ harap2 betul.. kalo x, surrender lah.. huhu~ =(

MISH LOLIPOP said...

@Aujinz

hahha..aujinz mintak lemak skit..heheh

MISH LOLIPOP said...

@Roronoa Zoro

hahah..betol..sebenarnya aku memang dekat belakang lelaki berbaju ungu tue..tahniah2

Kniedaz said...

ntah2 takdepun mish loli dalam gambar tu..huhu

MISH LOLIPOP said...

@Kniedaz

saya ada la kak..disebalik lelaki berbaju ungu tue..hehhe

Sufi Asri said...

akhirnya.. yippii!!! =D