Thursday, April 22, 2010

BERITA SENSASI

Aku nak minta maaf banyak2 kat geng2 aku semua..
Rasanya nie last entry aku leh post..

Aku takkan lupakan semua jasa geng2 aku selama nie..
Tapi aku tak berdaya..
Aku tak leh buat paper dah..

Kalau da rezeki kita jumpa lagi..
Sebab sekarang aku dah kat balai polis..
Tadi masa nak balik rumah ada rodblock..
Aku kena tahan..
Atas tuduhan memiliki........................
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

WAJAH CUN GILER LAGI MEMPERSONA
JANGAN JELES YA

9 comments:

BULLET said...

pehal lak ni? ade yang nak kene tembak ni kang...

Puan Julia said...

Andai bebetul lah ko kene tahan polis 1 ari nnt sbb wajah cun giler lagi mempersona, jgn lupa buat n3 kisah dlm lokap yek...tak sabar aku nak baca...huhuhuhu

www.myqaira.com

MISH LOLIPOP said...

bullet: jgn pak..sy mseh blom married nie..hahhaha

puan julia: hahah..akn ku bt n3 sal dok lokap lak nti..tguuuuuuu

Khairi said...

hehe. aku baca profile ketua rompakan tu aku dah gelak hahahaha. kelakau la kamu nih!! i like.

hafizazmi17 said...

eh3.. >.<

paraxixth said...

gua terompak

MISH LOLIPOP said...

khairi: klakar ker??hahha xda la im srius..heheh

hafizazmi17: pe nie men2 eh3 lak..hahhaha

paraxixth: oit..da lak terompak..meh cnie rompak sesama..

JaJa'Z said...

salam ziarah kembali...do follow me ok..

MISH LOLIPOP said...

jaja: ye bebeh..sat2 nk pollow u