Friday, April 23, 2010

AKU MENANG GAME SPONSOR BY AIZ

Selamat Sejahtera Semua..


Pagi2 lagi aku dah buka blog dan buat pemeriksaan. Ner taw takut da lak pak polisi mengetahui kes2 rompakan yang aku dan geng2 aku buat dari blog nie. Mau kena tangkap masuk TV pemes la nanti. Aku tak suka pemes2 nie. Cewah merendah diri lak walaupun aku sedar yang aku nie memang rendah.


Udah2 la mukadimah yang meraban2 tue. Lets straigth to da point. Semalam aku da join satu game la spaer menang dapat la banner yang direka khas oleh sorang mamat nie. Saja gatai masuk la. Tak da niat nak menang sebab aku selalu tak bertuah. Dari dulu la lagi memang tak bertuah.Kalau da cabutan malang boleh la kot menang. Hahahhaha. Meh nak cerita sikit pasal game nie.


Game ini telah disponsor oleh Incik Aiz seorang BANNER DESIGNER. Mesti cun kan banner2 die. So game dia nie da tiap2 hari. Satu game satu hari. (satu barang satu ringgit) baru start ja kelmarin dan game tue dimenangi oleh MISH LOLLIPOP aka aku la. Huhhu. Seyes weh tak caya tapi kena caya la sebab aku menang. Dan hadiah yang dimenangi ialah BANNER. Aku belum dapat lagi. Dah dapat nanti aku buat entry len okeyh. Law nak join dan nak tengok citer per yang aku menang leh la tekan banner kat bawah nie.




Jom ramai2 memeriahkan game nie maner taw tuah hampa lak kan..
Benda free weh jom2..

No comments: