Wednesday, January 5, 2011

:: KESAH SI BOYOT DAN SI PAPAN ::

Selamat Sejahtera Semua...

Dah tidor ke semua?? Bangun weh aku nak mengupdate blog nie. Hehehe. Nampak sangat rajin malas siot. Nie nak update pon kena paksa dengan Incik Boyot. Hehehe. Sibuk jer dia tue nak aku update. Dah la banyak gila aku dok mencarut merapu dalam blog nie. Malu siot dok baca. Hahahha

Straight bengkok sikit na to the point menurut Hikayat Merong pengertian tajuk diatas, aku nak cerita sikit mengenai Kesah Si Boyot dan Si Papan. Saper Si Boyot dan Si Papan tue??? Sejenis serangga ataupun makhluk planet Pluto??

Untuk pengetahuan semua Si Boyot tue Incik Abang aku dan Si Papan tue mestilah aku yang sedia comel comot nie. Hehehe. Oppsss!! Terperasaan suda. Hahaha. Mesti Incik Boyot sudah maki aku sebakul dah nie kalau dia baca entry nie. Hehehe. Jangan marah taw.

Camna aku kenal dia?? Melalui Facebook la. Budak satu tempat aku mengaji tapi cosmetics lain2 la. Aku budak komputering tapi dia budak mekanikaling. Pandai2 ja aku ubah nama cos tue. Hehehhe. Camna aku boleh terjatuh cintan dengan dia?? Hohoho. Tue rahsia la beb mana boleh cerita nanti blink2 muka aku. 

Umur aku dengan dia beza setahun gak la. Dia 20 tahun dah dan aku 17 21 tahun dah. Kira aku tua la. Tak pa aku mengaku ja. Hahhaa. Pic aku dan Incik Boyot aku upload later la. Mata aku dah liplapliplap dah nie. Bak orang tua2 kata "Bantal kata mari, Laptop kata pergi". Dah la nak git tidow lu. KrohKrohKroh........................

NotaKakiKurap: B jangan marah ek law da kutuk2 kat sini..Hehehhe..Sok la buh pic..Nantok suda

4 comments:

Botak said...

bende ni semua takde dalam hikayat merong mahawangsa..
muehehehehe... :D

ENTRI TERKINI:
BURIT! MANTAP, PECAH PANGGUNG!
BERPERI-KEBINATANGAN

Unknown said...

ni tido xbebangon lagik ke hapa ni?

Unknown said...

kan...aku dah ckp..xaprove tuh..xbgon lagik lar tuh xP

! .HaZmi. ! said...

isk3
cita aa
aku nk taw jgak
x kan ngan aku pon kdekut
ahahak