Thursday, January 6, 2011

:: BOYOT DAN PAPAN BHG. 2 ::

Selamat Sejahtera Semua...

Letih yang amat dari semalam sebab aku kena siapkan draft report untuk final projek. Yela kerja tue dah berkurun tapi aku baru nak buat. Haha. Padan la dengan muka aku nie. Yela budak rajin katakan macam tue la. Buat kerja last minit macam nie la. Ye kawan-kawan sekalian silalah ikot perangai aku nie gerenti jadi pelajar cemerlang la. heheh

Okeyh. Aku nak sambung cerita aku yang bertajuk :: Kesah Si Boyot dan Si Papan ::. Aku dah janji nak upload pic semalam tapi sebab busy aku tak upload la. Tak sempat tapi si Boyot aka Arez dah bising-bising tanya aku bila nak upload. Setiap minit kol tanya. Haih penat nak menjawab nie. Hehehhe. Jangan marah ya Incik Boyot nanti cepat tua. So sekarang aku nak upload la nie. Jap yer.....................................................................................................
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TARA!!!!!
  Si Boyot & Si Papan

NotaKakiKurap: Boyot jangan marah ek ambik pic nie..Hehehhehe

No comments: