Tuesday, January 11, 2011

::SAYA SAYANG AWAK, BOYOT::

Selamat Sejahtera Semua...

Mengantuk sebenarnya nie tapi sebab dipaksa oleh Incik Boyot terpaksa juga mengupdate blog nie. Hehehhe. Selagi tak update dia tak nak kasi aku tidow. Mendera bini namanya tue. Incik-incik diluar sana jangan ikot macam my hubby nie ek. Heheheh

Okeyh. Petang tadi entry yang aku post bertajuk ::SAYA KECEWA DENGAN AWAK:: Memang petang tadi aku ada berperang dengan dia tapi aku nie cepat lembut hati. Hohoho. So kami dah berbaik semula. Sebabnya aku sayang dia. Sayang sangat-sangat. Aku harap dia pon camtue la.

Sebab dia nak baca blog aku nie so aku tak leh la nak kutuk-kutuk beliau. Kang beliau kecik hati susah aku nak pujuk. Hehehe. Incik Boyot I really love you so much. Kalau boleh nak kekal la dengan dia. Penat dah nak bercintan-cintun nie. Semua menyakitkan hati ja. Dan aku harap Incik Boyot nie boleh setia dekat aku. Boleh kan Boyot??? Promise me B??? I Love You So Much (ILYSM)

NotaKakiKurap: Boyot jangan dera dah suh tulis blog taw..Hehhehe..Luv u b

 

No comments: