Monday, January 10, 2011

::SAYA KECEWA DENGAN AWAK::

Selamat Sejahtera Semua...

Sebenarnya malas aku nak mengupdate blog nie tapi sebab ketidakpuasan hati aku nie aku paksa gak nak update. Ya. Memang aku kecewa dengan dia hari nie. Sebabnya janji nak jumpa aku tetiba last minute cancel. Aku memang kecewa sangat-sangat sebab aku tunggu dia tapi dia cancel ja. Dengan rasa tidak bersalah dia cakap jumpa jer la esok dan langsung tak mintak maaf kat aku. Sakit hati aku bila dia cakap camtue. Aku ada perasaan. Aku sendiri cuba nak jaga perasaan dia tapi dia??? 

Dia cakap kaki dia sakit. Aku risau la. Sanggup aku cari minyak boleh bagi dekat dia sapu dekat kaki yang sakit tue. Excited aku nak jumpa dia walaupun baru ja jumpa Sabtu lepas tapi dia sampai hati buat aku camnie. Macam aku nie bukan sapa-sapa bagi dia. Aku pun boleh gak buat camtue. Janji nak jumpa tapi last minute aku cancel tapi aku tak sampai hati nak buat camtue. Aku sayang dia sebab tue aku tak buat camtue. Tapi dia senang-senang ja cancel lepas tue keluar dengan orang lain. Aku yang tercongok tunggu kat cafe macam patung dah. 

NAPER AWAK BUAT SAYA MACAM TUE??

1 comment:

Lucy S. said...

tanye la die, kot2 ade sbb kukuh ke.