Tuesday, July 20, 2010

PIZZA TIME!!!!

Selamat Sejahtera Semua...


Wah!! Dah berminggu-minggu sha (selesa guna nama lak..hehe) tak mengupdate blog. Rindu bangat sebab dah lama tak buat blogwalking dan menziarahi kengkawan bloggers sekalian. Sha minta maaf sesangat okey. Banyak kerja yang terpaksa diselesaikan. Proposal projek lagi, bincang mengenai projek yang nak diselesaikan lagi dan bermacam-macam la. So sekarang nie baru da masa nak update. Update kat KFC lagi tue.


So Jumaat yang lepas (lupa lak tarikh bila) sha dan member-member telah menyerang pizza hut. Kawan sha, nana yang belanja. Hehe. Sian betol la. Yang makan banyak sha ngan kamal. Sorang empat slice. Badan sha kecik jer tapi makan mak ai banyak betol. Patut la sha chubby jer. Berat pon makin bertambah. So cakap banyak tak guna. Jom layan aksi-aksi ganas kami di pizza hut.










23 comments:

kodok hijau the ghost writer said...

urm telan air lior ni..lapar lak .. ahh satu lagi belog pasal makan.. kenapa ari ni semua belog pasal makan .. tidakk :)

saya_arief said...

nakkk pizzaa..

MISH LOLIPOP said...
This comment has been removed by the author.
MISH LOLIPOP said...

@kodok hijau the ghost writer
hahahha..jemput makan

FyZa said...

waaa! pizza..sdpnya..nyum3..;p

MISH LOLIPOP said...
This comment has been removed by the author.
MISH LOLIPOP said...

@saya_arief
meh cnie lu nak blnja

MISH LOLIPOP said...
This comment has been removed by the author.
ZACK ENTRY said...

<--- dah lama tak makan pizza..=P

Sang Karipap said...

Memang dasar perompak..ada sape2 terkoyak poket semalam? hahaha

Alynn Notnot said...

nk jgk! T^T pass la sini sikit :((

^linas^ said...

pizza kangaq..
ahhh..rindunya..

eiffel said...

siket nyer mkn...kiter ley mkn smpy 5-6 keping...hebat x??muahahhahahaha





:my blog:

Aujinz said...

aik?..Sha?

alaaa..
dah tak ganas laa macam nie...

MISH LOLIPOP said...
This comment has been removed by the author.
MISH LOLIPOP said...

@FyZa
hahha..tengok jer la

MISH LOLIPOP said...

@ZACK ENTRY
zack belanja la...

MISH LOLIPOP said...

@Sang Karipap
hahhaha..dsar karipap..nk kena makan ke???

MISH LOLIPOP said...
This comment has been removed by the author.
MISH LOLIPOP said...

@Alynn Notnot
alynn lambat sangat mintak..dah abis pon..huhu

MISH LOLIPOP said...

@^linas^
mai la makan kat kangaq lina

MISH LOLIPOP said...

@eiffel
kang makan banyak2 buncit perut lak..heheh

MISH LOLIPOP said...

@Aujinz
hahha..bia r aujinz gnas dalam kelembutan..hehhe