Thursday, April 7, 2011

WHAT IS SNORT?

Selamat Sejahtera Semua...

Fuyooo.. Dah lama rasanya aku tak mengupdatekan blog aku nie. Tengok bersawang sudah. Sampah sarap bergelimpangan di merata-rata ceruk blog aku. Dah berabad aku tak update sebab busy+no idea+malas+buat2 busy dan seangkatan dengannya. Sudah meraban yer. Staright to the point terus..

Sekarang jam menunjukkan jam 07:06 pagi. Ehhh?? Biar betik?? Tengok jam balik. Iya betol la. Dah kul 7 dah nie. Perghh!! AKu langsung tak tidow nie. Tidow pon tidow-tidow itik jer tadi. Kejap. Ada ker istilah tidow-tidow itik. Nampak sangat nipunye. Huahuahua. Memang aku tak tidow lagi. Sebab apa?? Sebab aku cari menatang bodoh nie la. Babi. Bukan-bukan. Benda yang aku cari nie logo dia babi berhidung besar.

Benda tue ialah SNORT. Sebut betul-betul. SNORT yer adik-adik. Buka ja laman web logo dia babi. Babi taw tak?? Tak taw pendek umur la nampak gayanya. Babi pun tak kenal. Dah la macam dok mencarut lak kat sini. Aku bengang yang mat sangat kerana sampai sekarang aku tak dapat cari macam mana nak install SNORT. BAbi susah betol nak paham. Letak bahasa inggeris pun aku still tak paham. Menatang tol la. Banyak dah yang install tapi haram satu pa pun tak jadi. Sok member-member aku semua dah berselerak tidow di ceruk-ceruk bilik. Aku?? Ya aku tak boleh nak tidow la. Petang nie dah kena present dah. Satu patah pon tak taw nak tulis menatang pa.

Apa cadangan anda???? Patutkah aku meneruskan kerja-kerja aku nie?? Atau join kengkawan aku ke lembah mimpi nan syahdu???

NotaKakiKurap: Aku buat entry sebab aku merajuk kat hubby aku. Ada ker patut tak bagi gambar anak aku?? Sedeynya. Tak sabar lak nak tunggu petang. Nak jumpa dengan anak aku. Heheheh



Nie la babi yang aku cerita. SNORT!!!!

No comments: