Monday, February 22, 2010

IKLAN

SALAM SEJAHTERA DARI KAMI.

Sepanjang tahun 2010 ini, kami mencari seberapa banyak individu yang berminat untuk menambahkan pendapatan dari rumah sebagai Jurutaip Pemprosesan Data Pengiklanan (Home Based Ads Data Entry /Typist Personel) di Malaysia.

SIAPA KAMI?

Kami merupakan konsultan secara online yang memperkenalkan sesuatu teknik untuk membina kerjaya melalui internet dan hanya menawarkan idea-idea untuk membina kerjaya sendiri. Kami menawarkan servis dan teknik membina kerjaya melalui online yang mudah serta berkesan. Oleh kerana mendapat sambutan yang menggalakkan, kami sedang mencari individu yang bertanggungjawab untuk menaip data pengiklanan; pada masa dan dalam keselesaan sendiri sekaligus dapat menjana pendapatan.

APA ITU JURUTAIP PEMPROSESAN DATA DI RUMAH?

Adalah satu peluang pekerjaan yang dikhaskan untuk sesiapa yang berminat untuk menambahkan pendapatan samada dilakukan secara tetap atau sambilan. Anda hanya perlu memproses pengiklanan data pelanggan yang dihantar melalui email anda sahaja. Untuk mendapatkan kedudukan sebagai Jurutaip Proses Data di rumah, anda memerlukan sebuah komputer lengkap kemudahan internet dan juga email. Mesin pencetak tidak diperlukan sama sekali tetapi ia boleh membantu. Anda boleh mula bekerja secara sepenuh masa atau sambilan. Segala keputusan adalah terletak di tangan anda. Anda sebagai agen pengiklanan data kami tidak perlu:-

- Berjumpa sesiapa.

- Menelefon /menghubungi pelanggan.

- Mengiklankan produk.

- Bekerja ikut waktu pejabat.

- Dimarahi oleh majikan.

- Melakukan sebarang tinjauan maklumat.(survey)

- Mengendalikan sampul surat yang banyak.

- Melakukan pekerjaan yang salah di sisi undang-undang.

Anda hanya memerlukan kebolehan menaip secara minima untuk pekerjaan ini. Anda akan memproses tempahan melalui komputer anda atau email anda. Pekerjaan dari rumah ini akan memberi peluang untuk anda mendapatkan wang yang sebenar. Anda tidak perlu menghubungi sesiapa tetapi anda akan dihubungi melalui email anda. Sekarang anda mesti melakukan pekerjaan ini sama seperti mana-mana pekerjaan yang lain dan jika anda memberi komitmen sepenuhnya, anda akan berjaya!

BERAPA KADAR BAYARAN DAN BAGAIMANA HENDAK MULA?

“ Bayaran Pendaftaran” sebanyak RM20.00 untuk anda bermula. Ini adalah jumlah bayaran untuk Bahan Latihan. Bahan Latihan ini akan memberikan langkah-langkah untuk memulakan pekerjaan secara terperinci. Anda dapat memulakan pekerjaan anda sebaik sahaja menerima Bahan Latihan tersebut. Apabila anda berjaya memproses satu tempahan, anda telah mendapat pulangan modal anda ke atas Bahan Latihan tersebut. Anda akan mendapat Bahan Latihan anda melalui email. Bahan Latihan Komprehensif”akan dihantar terus ke email anda setelah yuran pendaftaran diterima dan proses pendaftaran selesai dalam masa 24 jam. Pakej Latihan dan Tip-Tip Bonus sedia menanti anda bila anda membuat bayaran dengan harga promosi RM20 sahaja . Yuran pendaftaran hanya dikenakan sekali sahaja dan tiada yuran berulang. Tujuan yuran adalah untuk menampung kos pendaftaran,latihan dan material(manual) . Ini adalah kos yang sangat murah dan paling minima yang kami tawarkan. Pada kebiasaannya ia ditawarkan dengan harga ratusan Ringgit Malaysia/ US Dollar. Tapi, kami tawarkan ini sebagai PROMOSI untuk memperkenalkan sistem kerjaya ini kepada seluruh rakyat Malaysia. Semua urusan latihan dan penghantar pakej serta bonus dilakukan selepas bayaran dibuat melalui email dan anda boleh mencetaknya .

BERAPA BANYAK PENDAPATAN YANG AKAN DIDAPATI?

Anda akan dibayar sebanyak RM20.00 untuk satu data yang siap diproses. (Pastikan apabila anda menghantar surat ini, anda menandakan semua teks berwarna biru) untuk setiap pesanan. Contohnya, sekiranya anda memproses 25 tempahan seminggu, anda akan mendapat RM500.00.

RM20 x 25 tempahan= RM500

Jumlah tersebut adalah bukan mustahil, ianya bergantung kepada masa dan kesungguhan anda untuk melakukannya. Sebaik sahaja anda berjaya memproses SATU data pengiklanan yang pertama (kebiasaannya tidak melebihi 4 jam), anda akan memperolehi RM20 (RM20 untuk 1 data pengiklanan. Anda sekarang sudah mendapat kembali modal yang digunakan untuk yuran pendaftaran RM20 yang dibayar terlebih dahulu untuk menyertai kami! Kami sanggup memberi jaminan asalkan anda dapat menurut segala panduan serta arahan dalam bahan 'Latihan Komprehensif' yang telah diberikan.

CARA PEMBAYARAN DILAKUKAN?

Cara pembayarannya pula adalah melalui beberapa kaedah yang akan ditentukan sendiri oleh anda selepas mendaftar* (akan diterangkan semasa latihan komprehensif). Kebiasaannya dimasukkan terus ke dalam akaun bank anda ( bank tempatan ), Maybank, CIMB Bank, RHB Bank, Bank Islam, EON bank, Public Bank, Hong Leong Bank juga melalui cek, atau wang elektronik seperti e-gold dan lain-lain.

Keberkesanan pekerjaan di rumah ini, bergantung kepada masa dan komitmen yang anda berikan. Saya akan membantu anda untuk bermula dan menyelesaikan persoalan yang ada. Sekiranya anda serius mengenai pekerjaan ini, dan sanggup meluangkan lebih banyak masa dan komitmen anda, saya amat berbesar hati untuk membantu anda.

Segeralah membuat pendaftaran.Semakin lama anda bertangguh,semakin lambat anda mendapat income yang di tawarkan. Pendaftaran PROMOSI RM20.00 sahaja!

***Jika pembayaran telah dibuat sila hantar butiran berikut kepada saya melalui

SMS :0134519419 atau

Email: sharina_wann@yahoo.com

Nama Anda :

Tarikh pembayaran :

Masa pembayaran :

Nama Bank & Caw. :

Email address :

***Bayaran pemprosesan boleh dibuat kepada:

Nama : NUR SHARINA WANN BINTI SAIDIN

No. Akaun : BANK ISLAM = 09010025103108


Dengan hanya RM 20.00 Sahaja

Marilah kita bersama-sama menjana pendapatan.


Terima Kasih,


No comments: